zomerkamp2015.reismee.nl

Loon op Zand 2015 informatiebrief

Van zaterdag15t/m zaterdag22augustus 2015 gaan we weer naar

onze vertrouwde kampeerboerderij bij boer Kuipers in de Loonse en Drunense duinen. Dat het kamp zich in de loop der jaren heeft bewezen als een onvergetelijke vakantieweek blijkt wel uit het aantal aanmeldingen.

Voor het eerst hebben wij kinderen moeten teleurstellen, omdat er geen plaats meer was. Dus jij hebt geluk want jij bent erbij!

Het thema voor de Loon op zand week is: “MiNiONS”.

Vele spellen zullen te maken hebben met dit thema.

Het thema sluiten we af met een geweldige “MiNiONS” bonte avond.

De dresscode voor deze avond mogen jullie zelf invullen, voorbeelden zie je overal om je heen en op internet. Kom bijvoorbeeld als Dave, Stuart, Jerry(!), Katy of Avril. Jullie mogen zelf kiezen, als duo, als trio of natuurlijk gewoon alleen.

Wat heb je beslist nodig:

- Slaapzak of dekbed, hoeslaken (!) en indien gewenst een kussen+sloop

- Toiletspullen (tandenborstel, tandpasta, handdoeken e.d.)

- Pyjama

- Zwem-, sport- en regenkleding en eventueel een jas

- Sokken en ondergoed (het dubbele aantal is geen overbodige luxe)

- Wandel-/Sportschoenen ( bij grote voorkeur minimaal 2 paar )

- 1 Theedoek voor een spel wat wij gaan spelen

- Zonnebrandcrème

- Lunchpakket voor de zaterdagmiddag

- Portemonnee met je naam erin en zakgeld om wat te kopen in het dorp

- Geld voor een kaartje ( + postzegels ) naar huis, opa en oma. Vergeet de adressen niet met uw kind mee te geven

- Een envelop met geld voor in de Efteling, tussen de 5-10 euro is ruim voldoende ( naam kind vermelden en voor het vertrek afgeven bij Renate )

- Een kopie van de verzekeringpas en voor de 14+ een kopie van de ID card ( voor het vertrek ook afgeven bij Renate )

Wat is handig om mee te nemen, maar niet noodzakelijk:

- Badslippers

- Petje

- Outfit voor de bonte avond (zie thema, met een geel shirt en een duikbril kom je al een heel eind)

- Zaklamp

- Klein rugzakje

- Kleine flesjes met drinken ( veel handiger dan pakjes of blikjes! )

Wat mogen dekleinerekinderen niet vergeten:

- Knuffel voor in bed

- Tip: per dag een setje schone kleding in een pedaalemmerzak doen, dan gaat er elke dag iets schoons aan en niet steeds dezelfde favoriete broek.

Een reservesetje meegeven is beslist geen overbodige luxe

Wat mogen jullie vergeten:

- Het gebruik van alcohol en rookwaren

- Dure spullen zoals telefoons, i-pods en i-pads e.d.

Wij vertrekken met z’n allenzaterdag 15 augustus om 12.30 uurvanuit de Sperwers kantine,aanwezig uiterlijk om 12.00 uur.

Sperwerskantine Carnissedreef 8 3084 NN Rotterdam

Graag bij aankomst op het veld, eerst de kinderen bij Renate aanmelden, envelop voor de Efteling en de gevraagde kopieën afgeven. Eventueel gebruik van medicijnen en mogelijke allergieën graag ook aangeven.

Denk er over na dat je geen eigen kluisje hebt, dat het een kamp is en er dus best wel eens door het bos getijgerd moet worden en dat we geen tranen willen zien omdat dat geweldig mooie mobieltje ineens zoek is. Ouders kunnen te allen tijde met Dennis mobiel 06-533.77.533 bellen.

Wij komenzaterdag 22 augustus rond 11.45 uurweer met de bus terug op het veld.

Postadrestijdens het kamp: “Sperwerskamp”

Land van Kleef 6 5175 BT Loon op Zand

Voor meer info ziewww.landvankleef.nl

Greetz Dennis

Diana

Allemaal heel veel plezier aankomende week op het Loon op Zand kamp!????

Jan vijfvinkel

allemaal heel veel plezier.

Tini

allemaal een leuk en gezellig kamp en mooi weer