zomerkamp2015.reismee.nl

Eftelingdag

Gisteren zijn we naar de Efteling geweest. Daar kunnen wij natuurlijk van alles over vertellen, maar het leek ons leuk om alle kinderen een antwoord te laten geven op de vraag "wat vond je het leukst". Hun antwoorden staan hieronder, we hebben er niets aan aangepast dus het is echt wat zij vinden. Tussen haakjes staat af en toe wel een opmerking van ons.
Anouk: (lacht alleen maar, gelooft helemaal niet dat ze echt antwoord moet geven)
Bas: zoals gewoonlijk is alles hier leuk
Berend: leuk, de Baron was het beste (zie ook Tijn, wij houden ze soms niet uit elkaar)
Caitlin: de Baron was heel leuk maar daardoor waren we wel te laat bij de bus
Cristiano: alles was leuk en ik ga volgende keer weer mee
Daniël: we kwamen in tijdnood
Dilayda: ik vertel niets maar de python was echt heel leuk
Dylan: ik vond het vandaag erg leuk (en dat is niet veel tekst voor iemand die een paar jaar geleden in het tv-programma Praatjesmakers zat)
Eelco: de Vogelrok is mijn lievelingsachtbaan en de taart die we kregen was echt lekker
Eline van Toledo: vandaag gaan we naar de Efteling, dat is echt leuk maar ik weet niet wat het leukste is (zei ze vooraf al 30 keer, beetje nerveus misschien)
Eline Urgert: kamp is leuk (zie ook Kim, ze lacht er wel heel leuk bij)
Elke: Valerie had een wespensteek bij de bobslee en toen durfde ze niet voor te dringen
Emmie: ik heb echt geen idee wat ik moet zeggen
Fenny: de zevenkamp vind ik het leukst en die moet nog komen!!!
Fleur: superuberleuk en ik heb in de Vogelrok een kopstoot van Lieke gehad
Fons: ik was hier toen ik jong was en toen was die python er helemaal nog niet (Fons is 9)
Frits: ik vond vooral de nieuwe Baron heel leuk en de andere achtbanen blijven altijd leuk
Guus: baron en python zijn het leukst en dodende straal is ook heel leuk.
Imre: het is te vermoeiend en ik had de hele python een weps bij me
Indyra: vandaag vond ik de baron 1898 het leukst, de andere dagen vond ik Sipke het leukst
Ingmar: het is hier heel leuk en mijn haar is gewassen
Iris: een supertoffe dag in de Efteling en de Baron 1898
Isabella: ik ben al 7 jaar niet in de Efteling geweest en heb voor het eerst in mijn leven een looping gedaan
Isabelle: ik sta nu voor het eerst in het verslag en ik ben uit de python gevallen (niet nu, lang geleden bij het uitstappen)
Jada: ik kan niet kiezen tussen de piranha en Joris en de draak
Jana: ik was helemaal nat van de Piranha
Jelle: Efteling!!! We ????S(nack)M(uur)
Jet: wat hebben we ook alweer gedaan, oh ja naar de Efteling, ik ben in de Python en nog veel meer geweest
Job: de baron vond ik heel leuk, ik heb maar drie kwartier in de rij gestaan
Jordy: ik heb een reuzenlollie gekocht en vond oase echt leuk
Joshua: lange wachtrijen en veel rare mensen (niet van ons kamp)
Julie: ik vond het er erg leuk, super
Julius: de baron en het sprookjesbos (de enig plek waar echt geen wachtrijen stonden)
Justin: ik vind het heel leuk hier, vooral de speeltuin en dat we naar de Efteling gingen
Karlijn: uhm, uhm, uhm, de python.
Kim: kamp is leuk (zie ook Eline, ze lacht er wel heel leuk bij)
Koen Bruin: ik vind het kamp wel leuk, het is erg gezellig
Koen Blokland: erg gezellig maar ik kan niet meer slenteren
Kyara: kamp en Efteling zijn leuk alleen waren de rijen een beetje lang
Lara Samuels: ik vond het leuk in de Efteling, de Baron en alle andere achtbanen
Lara Wiechman: we hebben feyenoordliedjes gezongen in het schommelschip
Lennart: het hele kamp en de Efteling zijn echt leuk
Lieke: echt heel leuk en ik ben in achtbanen geweest waar ik nog nooit in was geweest
Lisa: de baron vond ik wel leuk en van kamp s-avonds in de slaapzaal,wanneer we van de leiding moeten slapen en dat dan niet doen
Lotte: de baron en de vliegende hollander en de bonte avond vind ik altijd leuk en die moet nog komen
Lucas: Joris en de draak was echt heel leuk
Marieke: Daniël heeft me net voor de 100e keer verwond
Marloes: ik ben in de Vliegende Hollander geweest terwijl ik nooit in achtbanen ga
Marvin: de baron,
Matthijs: sta ik in het verslag, ik mag hopen van niet, fata morgana was best eng en de Efteling was leuk
Max: leuk, dodende straal en de Efteling waren het leukst
Melissa: Melissa vindt niks (en dat is dan weer normaal)
Mika: het was heel gezellig in de Efteling
Milco: geweldig, vooral met mijn mattie Bas
Nikki: we mogen de konijntjes een naam geven en de baron was echt heel leuk
Patrick: de Efteling is toch het leukste want de baron was supercool.
Pim: dat is een moeilijk verhaal, maar ik vind op kamp helemaal niets niet leuk
Quirijn: dat ik de grootste loser van het kamp ben (zegt hij hard lachend want hij vindt het ook wel grappig dat de eerste dag echt alles mislukte....)
Rowan: ik vond de Efteling leuk maar ik wil volgend jaar best bij Koen en ik vind de bingoprijzen leuk
Samuel: ik vind het heel leuk dat je me interviewt en ik heb een nieuwe lievelingsachtbaan en ik vind ruzie niet leuk
Sipke: niet de baron (daar is hij niet ingeweest)
Syb: ik had zin in vandaag want we gingen naar de Efteling maar ik weet niet wat ik het leukste vond want er is zoveel leuk
Suzanne: ik heb veel vrienden gemaakt
Sven: villa volta vond ik niet leuk, steeds op zijn kop. En ik moest een beetje vroeg naar bed
Tanya: soms ben ik gewoon even ergens anders met mijn hoofd
Tara: voor wat is dit, maar de python was het leukste en de konijnen ook
Tess: alle attracties en de python was het allerleukst en in het bos met mijn handen in het scheerschuim
Tijn: leuk, de baron was het beste (zie ook Berend, wij houden ze soms niet uit elkaar)
Tijs: ik heet Tijs
Tobias: ik vind kamp heel leuk met alle bosspellen en de Efteling ook
Tristan: het is hier leuk met allemaal spellen, groetjes terug of zo.
Valerie: Elke en ik hebben vandaag alle Aziaten geteld (40) en we staan met Isabelle en Tanya met een heleboel leuke jongens op de foto.

Reacties

Reacties

chantal

leuk deze mini interviews! conclusie: een TOP kamp, en dan ook nog naar de efteling. Volgend jaar de ouders ook mee?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!